آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار غذاهای با پروتئین بخورید
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می توانم با بیماری مزمن کلیه بیمار غذاهای با پروتئین بخورید

آیا می توانم بیمار مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن غذاهای با پروتئین؟ همانطور که همه ما می دانیم کنترل مصرف پروتئین نکته کلیدی از درمان بیماری مزمن کلیه است، اما به عنوان یک تغذیه لازم است از بدن ما، بیماران مجبور به خوردن غذاهای با آن، به منظور حفظ تعادل تغذیه بدن است.

برای اطمینان از پروتئین با کیفیت بالا و درصد پروتئین از کل فرض انتخاب معقول از مواد غذایی است. از آنجا که از غذاهای اصلی نیز بسیاری از پروتئین های گیاهی مانند برنج می تواند 8 درصد از پروتئین ارائه، ارائه 15 درصد از جو، رشته فرنگی ارائه 9٪، ارائه 10 درصد گندم سیاه، تارو ارائه 2٪، و غیره، بنابراین میزان پروتئین غذاهای اصلی در مقدار کل پروتئین را در طول روز محاسبه می شود.

در زیر بهترین ترکیب از پروتئین روزانه برای بیماران، داده شده توسط expertd: برخی از شیر، دو جزء اصلی و برخی از ماهی و تخم مرغ و یا گوشت، است که می تواند برای اطمینان از مصرف کل پروتئین روزانه حدود 45 گرم کمک، پروتئین با کیفیت باید در مورد را 60٪ از پروتئین کل. بنابراین به عنوان یک بیمار مبتلا به این بیماری، شما باید از غذاهای با پروتئین دور نکنید، به جای آن شما باید برخی از مواد غذایی با پروتئین با کیفیت بالا، که می تواند کمک به بهتر زندگی می کنند شما را.

علاوه بر پروتئین، همچنین برخی دیگر تغذیه بیماران باید از مصرف آنها را کنترل وجود دارد، افراد مختلف باید از رژیم غذایی متفاوتی داشته باشند. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما بهتر است آن را با کمک دکتر خود، اما اگر شما هر گونه کمک نیاز در ساخت آن، شما همچنین می توانید با دکتر آنلاین ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که برای کمک به شما چت.

در اینجا، پزشکان یادآوری به شما برای انتخاب درمان مناسب، که راه کوتاه برای درمان بیماری خود است. به امید همه بیماران می توانند بهبود در آینده نزدیک دریافت کنید.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه بیماری مزمن کلیه CKD رژیم غذایی با پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: